Στόλισα το μπλογκάκι μου!!!

by 11:54:00 π.μ. 0 αγκάθια
Αφού τελείωσα με το σπίτι (αν και άρρωστη), είπα να στολίσω και το blog μου, έτσι για να σας φτιάξω ατμόσφαιρα.Πώς σας φαίνεται?Είναι το λιγότερο φανταχτερό που βρήκα!Μετά τις γιορτές θα επανέλθω στα παλιά μου ή με κάτι λίγο πιο διαφορετικό.Ανάλογα με τη διάθεση και το πώς θα περάσω την περίοδο των γιορτών (να τ' ακούνε μερικοί)!!!Γενικότερα είμαι των αλλαγών.Και στο σπίτι μου κάνω μικρές αλλαγές πάντα και αλλάζω διάθεση!Μεγάλη υπόθεση!

Σήμερα κοιμήθηκα σχεδόν όλο το βράδυ!Μεγάλο κατόρθωμα για μένα που τις τελευταίες μέρες λόγω βήχα, δεν μπορούσα να κλείσω μάτι.Η καλοκαιρία συνεχίζεται και πραγματικά απορώ, πόσο γρήγορα μπορεί ν' αλλάξει ο καιρός για να νιώσουμε Χριστούγεννα?Καταντήσαμε σαν τις αμερικάνικες ταινίες που πάντα, μα πάντα χιονίζει το βράδυ των Χριστουγέννων κι αγκαλιασμένοι θα κοιτάμε το χιόνι που πέφτει από το παράθυρο!Εννοείται πως από μακρυά θ' ακούγονται τα κουδουνάκια από το έλκυθρο του Άη-Βασίλη!Αχ!

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 αγκάθια:

Δημοσίευση σχολίου

Έτσι απλά μου σχολίασαν...