Περάστε για μια ευχή!

by 1:35:00 π.μ. 6 αγκάθια



Πραγματικά δεν το πιστεύω!Ξεκίνησα για πλάκα και κοίτα πού έφτασα...Στην αρχή μόνη και τώρα μαζί σας!!!Ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για όλα τα σχόλια που γράψατε και που θα γράψετε.Μεγάλη υπόθεση να ξέρω πως δεν είμαι μόνη μέσα σε όλο αυτό το χάος που λέγεται διαδίκτυο!Καλή συνέχεια σε όλους μας...

elena porcupine

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

6 σχόλια:

  1. οταν φτασεις στην 500η θα υπογράψεις 500αρικο ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος26/10/09, 5:01 μ.μ.

    Να τα χιλιάσεις Έλενα και να έχεις πάντα την ίδια όρεξη! Κάνεις blogger δεν είναι μόνος του στο διαδίκτυο να το θυμάσαι αυτό! Καλή συνέχεια και θα τα λέμε! Keep it up!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μα καλα δεν το λυπηθηκες το κακομοιρο το 100€?? και οπως λεει και ο φιλος stathis στις 500 τι θα κανεις??? Καλυτερα να μην ρωτησω για τις 1000 ε??
    και μαλλον ξεφυγα απο το θεμα!!!! ;)
    ΝΑ τις χιλιάσεις λοιπον και ακομα περισσότερες...και που ξερεις μπορει και να βγει και αντιστοιχο χαρτονομισμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βρε κουτά!!!Πρώτον τα γράμματα μου είναι πολύ καλύτερα και δεύτερον είναι ποτέ δυνατόν να χαλούσα 100ευρο?Αν το δω πιάσω ποτέ στα χέρια μου θα το βάλω σε κορνίζα!!!χιχιχι!!!

    ΥΣ.Το έγραψα μέσω υπολογιστή με το ποντικάκι μου! :-p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να συνεχίσεις να εκφράζεσαι και να δημιουργήσεις όσες περισσότερες θέλεις.
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολλέ πολλές ακόμα αναρτήσεις...φιλιάαα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έτσι απλά μου σχολίασαν...